Fru glupsk höll på att dö!!!





Detta är boven i dramat!
Dessa sura nappar är livsfarliga, man kan kvävas.
Det blir lätt krig hemma hos oss om godiset, stressen att den andra får mer blir total.
Detta gör att jag sällan tuggar klart mina godisar utan sväljer fort för att få ta en ny.

En halv napp slant ner och höll på att orsaka total katastof...
Jag överlevde och kan trycka i mig fler =)

J har dock kommit på att om han köper ostkrokar så får han ha dem ifred, jag är nämligen kolosalt allergisk mot skiten


Va fan ska jag komma på????

Kommentarer
Postat av: Sofia

Köpa godis när han inte är hemma kanske? ;-) Jag älskar såna där nappar.

Postat av: Marie

Oj va sugen jag blev på godis nu....TACK FÖR DEN...hahaha!!

Här hemma är det tvärt om, ingen vill äta mer än den andra, ingen vill vara mer onyttig!!

Vettigt....NEJ!!

// Kram!!

2008-11-06 @ 09:03:58
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Gör som jag, jag biter av godisarna och lägger tillbaka andra hälfen, på så sätt vill ingen annan ha dem=) Kram!

2008-11-06 @ 10:02:34
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Emma

Mina barn har jättebra knep som funkar bra för dom....Ludde tar de bitar han vill ha å har dom i handen tills de är alldeles slibbiga å ingen vill ta i dom, Linus har kommit på att han kan slicka på alla sina godisar för då vill inte lillebror ta dom ;)



Med Martin å mig är det värre men jag brukar va snabb som attan å göra som någon redan tipsat om, bita av halva ;)



He he, allt är tillåtet i godiskriget



Kram

2008-11-06 @ 19:55:07
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!