Mest olydig när han dör vinner!!!

Ja tävlar vi om det så vinner valpis lätt!
Vi har försökt få honom att inse att katter är tabu, katter tycker vi om.
Vi äter inte katter osv

Men fan vilket onödigt jobb, han dräper allt som kommer i hans väg.
Till och med om det är gjort av tyg.
Vad ska man säga? Killen HATAR katten.




När han får skäll så tittar han bara underligt på mig , va fan har ja gjort lixom??
Sen gnäller han och gnyr tills jag säger att det är synd om honom.



Jag har två små vita möss i fönstret, har på nått skevt sätt fått för mig att det är lantligt!



På nått sätt hade han kommit över en sån oxå, fråga mig inte hur för han når inte upp till fönstret *suckar*





Han får inte ens vara på sängen....
Men fan va ja älskar honom ändå!

Kommentarer
Postat av: jessica

lilla gubben vad han växer =) mössen var så söta ätaar han inte upp dom då pussar

Postat av: Hanna

Hahaha! Helt klart en vove i min stil=) Puss!

2008-11-13 @ 21:25:02
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Marie

Så himla gullig vovve....skulle vi byta...;-)



Och sen måste jag säga att fönstret ser supermysigt ut, fina krukor och växter, och sen dom där små mössen...JÄTTEFINT!!



// Kram!!

2008-11-14 @ 14:14:23
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!