Min Fille

Min dagliga skrattdos den får jag på jobbet, det är där man skrattar.

Jag har en rätt kul kille på jobbet som heter Fille, han menar inte att vara rolig men det blir så ändå.

Sent inatt skulle Fille o ja gå ut och ta lite frisk luft.
En miniatyr av en nattfjäril fladdrar till framför oss och Fille utbrister

- Faan en spindel

Eeh näe spindlar flyger inte säger jag betryggande


Nähe hur förklarar du fågelspindlar då???


Ja du Fille, hmm det är för att de äter fåglar.

Skeptisk tittar han på mig men köper det.

Vi är tysta en stund innan raketforskarn får något i blicken somm tyder på att han kommit på nått.

Finns det människospindlar? O dinosariespindlar???

Eh?? Hur hade ni det med biologin i Chile fille????



Fille är dessutom killen som går vid Ica Strömmen och får se en bäver framför en grupp människor som står och tittar nyfiket..


Är det erans??? utbrister han

   Hahaha jag dör, när började folk skaffa bävrar som husdjur?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, klart vi ska dra ihop ett innebandygäng, vad kul det vore! Jag får väl kolla runt bland mina vänner och du bland dina, dock har jag frågat många av mina som bangat, men vi får väl annonsera då ;-)

Postat av: Hanna

Hahaha... Så himla roligt med människor som inte vet att de är roliga liksom. Kram!

2008-11-09 @ 20:32:50
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!