1/10 2008

Vi kopierar Maries idé, tyckte det verkar helfestligt, men som sagt vi får se hur länge jag orkar


Humör:
Bra , bra , bra. Jordens huvudvärk som vanligt

Gjort:
Sprungit, jobbat , myst med J , gjort mina naglar och nu sängen med datorn

Planer:
SOVA!!

Ser på:
mitt blogginlägg ehh?

Lyssnar på:
Denise Rudbergs "Åse"  Toppenförfattare, rekomenderas

Läser:
Senaste nr av Vecko Revyn, klassigt va hahah

Dricker:
Vatten, fy fan va vatten..... Ge mig helg snart så ja får ta en Fanta

Äter:
Räkor blev sista måltiden för dygnet

Bästa:
Att jag hittat en helt underbar GANT-halsduk

Sämsta:
Att jag inte borde köpa den haha  och den döda grisen på vägen (mat till spillo)

Väder:
Regnar


Kommentarer
Postat av: Marie

Vatten, vatten, vatten....hahaha va rolig du är....:-)

Är du också VRÅLSUGEN på en läsk...:-D



// Kram Marie

Postat av: Marie

Nu har jag lagt till ett sånt där "frimärke", som jag pratade om, på min blogg :-)



// Kram Marie

2008-10-02 @ 22:32:00
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!