8/10 2008

Humör:
Bra riktigt bra

Gjort:
Gått ett långvarv, städa hela kåken, sett på Bonde söker fru, tvättat mm mm mm....

Planer:
SOVA!!

Ser på:
min mobil

Lyssnar på:
En äcklig jävla fluga som far runt här, den kommer driva mig till vansinne om jag inte pallrar mig upp och dödar den

Läser:
sms =)

Dricker:
Inget, för jag har tröttnat på vatten

Äter:
Hungrig, men jag har fuskat och ätit kebab idag hihi *busig*

Bästa:
Att allt är rent

Sämsta:
Att jag börjar jobba om fyra timmar hehe

Väder:
Nattsvart
Naglar:
Silverglitter med en linje i rött glitter, (inte ok att bita bort gelénaglar efter två dagar Angeliqa)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad du styr och ställer med dina naglar...KUL!!

Är det sån gelé som går att lösa upp, eller måste man fila bort den...om man inte gör som du förstårs och BITER...ajabaja...:-)



// Kram Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!