Apa efter den som vill...

1. Vilken mat äter du ofta?  Pastasallad går åt här, iofs äter vi allt i stora mängder.
Har ett enormt matkonto

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut? Beror nog på vart jag är, men ja tror jag hjälper till

3. Vart sitter du helst när du bloggar? Ligger i sängen med laptopen i knät

4. Köper du ofta triss? Nej, ett spelberoende kan göra sånt livsfarligt.
Jag köper nya tills jag vinner då

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Jag är en Thailandsmänniska som inte kan få nog av Asien

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? Tittar så sjukt lite på tv men 5:an kanske

Kommentarer
Postat av: Hanna

Själv läääängtar jag tills Bonde söker fru börjar=) Det enda jag behöver för att överleva hösten! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!