Franskt!

Med fransk manikyr intar jag Sthlm, på 20minuter ändrades naglarna från mörkt lila till franskt, i sängen.
Gele är underbart och slarvar jag lite fixar jag mina naglar på 20blå minuter.
Ja byter ju ändå varannan vecka så det är inte så noga på mig själv.



Det är alltså Sthlmsdax för mig, imorn lämnar jag hemmet för att övernatta hos Jessica.
Sååå mysigt, vi åker tidigt fredag morgon, jag bor långt bort och är morgontrött.
Chanserna att få upp mig och sen J som får köra in mig till stan då vi bara har en bil för tillfället e rätt små.
Att sova hos Jezzie ska bli supernajs.
Käka gott o bara ha de bra

Älskar dem så mycke!!
En heldag i min gamla hemstad med mina godingar blir fab




Sen får ja ju träffa min underbara familj där me =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hörru, nu vill jag ha fina naglar!! När kan vi köra? smsa miiiiig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!