Min länklista

Flera av de bloggar jag själv läser regelbundet finns i min lista.
Det är bloggar jag finner roande på ett eller annat sätt.

Nya för veckan i min lista är följande.

Fru Frost  -  En blogg jag följt ett tag efter att hon lämnat en kommentar hos mig.
Läs och fastna,

Frida - Min gamla galleriakollega har skaffat en modeblogg, Hon håller oss uppdaterad och inte nog med det, hon är sagolikt vacker

Danne - Min kollega har skaffat en blogg och bloggare av manligt slag är alltid kul , uppdatera oftare Danne ;)

Pierre - Poxie har jag känt länge och läst bloggen sen den gjordes, varför jag inte länkat ännu är ett under.


Gav jag er nått nytt nu?
Jag vet att jag gjort det förut.
Några av er har fastnat i min bittra vän Timms blogg efter min läkning.

Timms nu har jag satt ytterligare press på dig, visa din bittra sida   mohahahaha

Kommentarer
Postat av: Timms

Mer bittra inlägg är på g! Ska bara försöka designa den oxå, går ju sisådär.....grrr!

Postat av: Frida

Sötnos! Min helg var nice, hur var din?

2008-09-29 @ 08:33:53
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!