Bilen körde över Peliqa =(

Maggan och jag diskuterade det där med sannorlikhet.
Ni vet det finns miljoners miljoner med bilar men man blir väldigt sällan överkörd.

Jag har blivit det en gång.
Av Don Stefan!!
Det gjorde ont!

Vi var på väg hem från jobbet och han skulle släppa av mig, Spider va med oxå.
Penky? Undras om han va med, ja kommer inte ihåg.

Jag klev ut med ena foten och då drog han iväg, jag åkte alltså under Opeln då.
Lite scary, och fruktansvärt ont.
Han åkte iväg med halva Peliqa kvar i bilen.

Spider blev chockad stackarn.

Men jag lever nu och det är väl viktigt som fan.

Toblerone har jag fått av Fille, ska äta det nu faktiskt

Kommentarer
Postat av: nellie

aj stackare,jag har med blivit mosad av en bil,jag flög med min cykel i famnen och fick massa ajaj

Postat av: Timms

Men kära nån. Trodde inte det kunde bli värre efter moppebravaden......ler

2009-02-28 @ 08:01:16
URL: http://timsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!