En Fia-snodd lista =)

Snodde en liten lista av dig  Fia, hoppas det e ok ;)


50 saker du inte visste om mig!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Ringer på kredit, eller va fasen man kallar det ,ABBONEMANG
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja
3.Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Idag? Simson än så länge
4. Hur lång är du? 169,5cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Midnight meet train
6. Hur löd ditt senaste sms? Fick av JK  " Grattis min lilla pingla=) Hoppas du får en lovly dag!  Love you. Puss"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms men ringer alltid folk när jag handlar, hatar att handla ensam
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du din mamma senast? I Tisdags, men hon kommer idag
10. Icke godkänt i något änne? Nej
11. MVG i något? Ja
12. När vaknade du idag? 08:00 av "ja må han leva" Varför sjöng J HAN???
13. Vilken är din favoritplats? Älskar min säng, men hela mitt hus innebär lugn och harmoni för mig
14. Vilken plats föredrar du minst? Det finns vissa delar av Sthlm jag aldrig vill sätta min fot på igen
15. Vart tror du att du befinner dej om 10 år? Jag är nog kvar här tror jag haha
16. Hur stor är din säng? 180cm bred, 220cm lång va???
17. Vad sover du i? Americana
18. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har fyra att sova på, sen ytterligare fyra som prydnad
19. Var har du bott/ bor? Sthlm och Norrköping. Gästspelade Linköping lite med
20. Tycker du om Kinamat? De friterade räkorna JA , annars är jag lixom de andra en Thaiflicka
21.Tycker du om kaffe? Ja , men mest Latte
22.Vad dricker du helst till frukost? Kaffe och juice
23. Kan du spela poker? Nej, har gjort det en gång. Sa all in hela tiden och fick bara vara med i en liten stund
24. Känner du nån med samma födelsedatum som dej? Ja, min bb-kompis Magnus
25. Vill du ha barn? Ja
26. Kan du några andra språk än svenska? Jo tänk för att jag kan det, ett par st
27. Har du någonsin åkt ambulans? Jo tyvärr har jag ju det
28. Föredrar du havet eller en bassäng?  Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Läppglans och nagellack
30. Äger du dyrbara smycken? Vart går gränsen för dyrbart lixom, i mitt hjärta är mitt Thomas Sabo armband oerhört dyrbart
31. Kan du rulla med tungan? Ja, jag kan vika den till ett klöver med
32. Vem är den roligaste människan du känner? min Maggan eller Sofie hahaha
33. Vad har du för ringsignal? Just a little bit - MQ-reklamen
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja massor
35. Vad har du närmast dej just nu som är rött? En pläd
36. Kan du byta oljan på bilen? Kan jag! Men bilen e ny så ännu behöver vi inte göra det
37. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med David Beckhams biografi
38. Dansar du i bilen? Bara när jag är med Maggan då "sittdansar" vi fuldansen i bilen
39. När var du i kyrkan senast? Dop i somras
40. Hur många hål har du i öronen? Jag har nog fem man kan trycka igenom örhängen just nu, har haft elva men har bara två som jag använder ju haha (vuxen nu ni vet ;) )
41. Har du någon piercing? Nej inte längre, alla e uttagna. Ytterligare en del av vuxendelen
42. Har du någon tatuering? Jo de var inte lika lätta att plocka ut som piercingarna haha
43. Har du provat droger? P3 är en värdelös radiokanal btw
44. Röka eller snusa? Jag har testat snus två gånger och spytt så jag får nog välja rök
45. När blev du av med oskulden? 14 år
46. Har du pojkvän/flickvän? Haha pojkvän va gulligt det lät
47. Har du ett bra sexliv? The best
48. Vad är ditt mobilnummer? Hehehe yeaah right, jag har hemligt nr av förståeliga skäl
49. Vad ska du göra ikväll? Fira min födelsedag
50. Har du några syskon? Ja

Kommentarer
Postat av: Sofia

Självklart helt ok att du snodde listan! Hoppas du har en superbra födelsedag! Kram

Postat av: maria

Hej gumman, har du kollat med din kompis än? Det är inte meningen att låta tjatig, men jag är ju såååå sugen på o få fina långa naglar :) Hoppas allt e bra annars! kram

2009-01-11 @ 22:56:10
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: Marie

Oh, det här hade jag helt missat!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN!!



// Kram, kram från Marie

2009-01-13 @ 21:17:42
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Har du sett att det blir bloggträff snart, förmodligen måndagen den 26e januari? Vore superkul om du kunde komma.



Kram

2009-01-15 @ 12:54:22
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jo då,vad jag vet så sköter han sig :P

Du får ha koll på honom på jobb så han inte går och smyg äter :)

2009-01-16 @ 23:11:21
URL: http://naminabild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!