Stackars Peliqa!

Jag tycker synd om mig själv ibland, typ nu är ett utmärkt "tycka synd om tillfälle"
J ligger hemma och trynar och jag skulle ge rätt så ganska mycket för att få ligga breve denna underbara karl..
Men icke, jag jobbar nämligen!
När jag väl hunnit hem och ska krypa ner, ja då har ahn åkt för att jaga....
And so on!
Ända till Lördag kväll, då får ja se mitt livs kärlek, Sluggo alltså!!!

Eller neee J såklart!

För att pigga upp mig så googlar jag en hel del, jag blir glad av bilder.
Dessa bilder gör mig på festligt humör just inatt!!!!


Kolla skräcken, hahaha jag dör
Hundar


Stackars missen
Jag vill inte duscha

Sjukt sugen på chips
Sjukt sugen på chips

Kolla killen i mitten
Kolla killen i mitten


En annan kulig grej är att jag hittade en bild som ser ut exakt som en på jobbet.
Kan nån av er här på bruket lista ut vem det är???



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hjärtat..på lördag kan ja inte tyvärr..nån annan dag som du kan? Puss

Postat av: Sofia

Staaackars!

2009-01-30 @ 13:44:42
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Timms

Ha ha ha!

Jag skulle gissa på...hmmm....kanske...äh vad fan, jag vet inte!



Sparbössan är inte min. Bildgoogla ordet så kommer den upp. Fanns på nån inredningsblogg typ.



2009-01-30 @ 18:09:59
URL: http://timsans.blogg.se/
Postat av: Fru Frost

Hahaaa...ja den första bilden var jäkligt kul... =0D

2009-01-30 @ 18:30:45
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Lauri

Den sista bilden är faktiskt min profilbild på knullkontakt..

2009-02-02 @ 06:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!